vrijdag 31 december 2010

veranderingen

Al zeker een jaar was ik niet tevreden als ik in de spiegel keek. Mijn gezicht werd steeds harder en scherper en dat was niet zoals ik mezelf kende. Een vriendin gaf me de tip om eens een kleurenanalyse te doen. Mijn standaard kleur voor kleding was altijd zwart, afgewisseld met wat grijs en wit. Ook wilde ik iets anders met mijn haar, zo ongeveer mijn hele leven was het lang en ook dat vond ik niet meer passen. Daarnaast verf ik het al zeker 4 jaar, na een flinke ziekte in 2006 was ik in een aantal maanden grijs en daar had ik nog geen zin in, dus aan de haarverf en dat werd een kleur die heel dicht bij mijn eigen haarkleur lag, de tint net voor zwart.
Dus kapper gezocht die bereid was om een flinke hoeveelheid in een keer te ontkleuren ( ik hou niet zo van dingen die twee jaar gaan duren als ik eenmaal de keus heb gemaakt) en deze kapper deed ook kleurenanalyses. En tja, als je dan toch bezig bent met veranderingen dan maar alles in een keer toch?
Dit is zoals het was, foto is van april dit jaar:
En dit is zoals het nu is:
Op de foto is de bruine kleur niet zo heel erg goed te zien, misschien dat er nog wel een andere foto gaat volgen.
Ik weet nu ook dat zwart niet mijn kleur is, dat de herfsttinten meer passen dus flinke aanpassingen in de kledingkast dan maar....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten