vrijdag 31 december 2010

nog een proef met krimp

Na het eerste project wilde ik meer uitproberen. Dus wederom een top met wolvitl erachter genaaid. In deze zit een rits verwerkt om nog meer vervorming te krijgen. Naast de rits heb ik knopen ingenaaid gewoon ook om te kijken wat dat voor effect geeft en verder zit er rechtsbovenin een ronde lap stof, met ingenaaide plooien



Deze is liggend geverfd in een wasmachine opvangbak. Ideaal ding trouwens! Met het vouwen van plastic had ik altijd lekkage en dit werkt echt ideaal
Ik heb m in verschillende kleuren overgoten al blijft t afwachten wat dat doet na het wassen

 

Dit is het effect na het wassen:

Ik ben tevreden met de kleuren licht ´bovenin´waar de cirkel zit en naar beneden en naar links toe een donkerder verloop. Maar wederom komt nu de vraag, wat nu= wat ga ik er verder mee doen. daar moet ik dus nog even flink over nadenken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten