woensdag 17 november 2010

kamer ismee

Bij dezelfde interne verhuizing hoorde ook de kamer van ismee. Voorheen van mijn oudste zoon maar die heeft samen met zijn vriendin een eigen plekje gevonden. Uiteraard moest er wat verfwerk aan te pas komen om er een meisjeskamer van te maken. Voor de rest doen de accesoires het wel.
Hartjes in overvloed


Ik had al eens een quiltje gemaakt en qua kleuren past het er prima bij, dus ook die hangt weer aan de muur


En omdat dochterlief graag alles in vakjes opbergt en ze helemaal weg was van de orgenizer voor de naaimachine, voor haar er ook maar een gemaakt maar dan aan het bureau

 

Om het af te maken een memobord



Voor op bed komt er nog een quilt en diverse kussens maar dat vraagt iets meer tijd. Ben nu de quilt aan het doorstikken maar hemel, wat een klus......

Hieronder nog een leuke foto van de kamer, het verfwerk is net gedaan en zowel dochter als hond moesten daar natuurlijk bij zijn. Een kale kamer maar ze kunnen zich beide prima vermaken zo te zien

1 opmerking:

  1. Ik zit net te kijken naar de nieuwe berichtjes op Sancho en zie dan jou berichtje staan "handige dingen kamer dochter"... ik ben met de kamer bezig van Kirsten, in etappes welliswaar. Maar die orgenizer is ècht super. Mijn dochter is namelijk alles steeds kwijt, een mini-superchaoot, vooral opladers, mobieltjes, MP3-peler e.d. zijn vaak de pineut. Dit is dus een perfecte oplossing daarvoor. Ga het van middag gelijk aan mijn dochter laten zien!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen