woensdag 17 november 2010

handige dingen

Het is zover, de zolderkamer is hobbykamer geworden, Wat een genot om alle spullen weer uit te pakken en nu een plek te geven waar ik het ook terug kan vinden.
Nu alle machines ook op een vaste plek kunnen blijven staan heb ik ook meteen maar wat handige dingen gemaakt. Voor de locker had ik geen opvangbakje, een troep dus want alle afgesnden delen vallen dan gewoon op de grond
Ik heb van een placemat een opvangbakje gemaakt door een deel eraf te snijden en dat dubbel in te snijden met een langwerpig gat. Die twee delen heb ik voorzien van drukknopen en daartussen zit een gewoon pedaalemmerzakje. Makkelijk want het vangt alles op en het zakje is gewoon te vervangen.

Nog even een detailfoto van de drukknopen, gaan gewoon door plasic heen.












Ook meteen maar een orgenizer gemaakt wat aan de tafel kan hangen en waar alle losse spulletjes in kunnen. Scheelt een hoop troep op de tafel en alles is makkelijk terug te vinden. Had nog een vrolijk debbie mumm stofje ervoor liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten