zondag 4 juli 2010

waterlelie


In 2004 ben ik begonnen met een cursus vrij quilten bij Hedy. Heerlijk om te doen en wat heeft zij een energie en enthoisiasme om de lessen te geven!
Als afsluiting van deze cursus waar ik ongelooflijk veel geleerd heb maakte ieder een eigen project. Ik heb gekozen voor een waterlelie

De ondergrond is een lap stof waarop ik verf heb gegoten, delen daarvan waren bedekt en geven nu de lichtere kleur. Leuk is weer dat je nooit weet wat dat gaat worden. Ik was namelijk een wolkenlucht aan t maken en toen t gewassen was leek t veel meer op water in een vijver. Dus werd er een waterlelie op gemaakt in plaats van klaprozen zoals ik eerst van plan was

Op de foto is het niet zo goed te zien maar de bladeren van de waterlelie zijn opgevuld met wattine waardoor ze als het ware op de qiult liggen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten